zupbitches

hej era bajskorvar, nu tvingar hannah mig att skriva ett inlägg på den här bloggen för att hon är för lat för att skriva ett själv och hon sminkar sig istället. joråsåatteh. hej. idag ska vi träffa george :D och jag har ingen aning om vad vi ska göra men det blir väl kul som vanligt :) tycker han kan flytta ifrån det där söderköping så man kan träffa honom lite oftare -.- jaja. hannah har inga bilder på den här datorn så det blir ingen bildbomb. det är jonte btw för er tröga som inte fattat det. nu blev jag lite dryg här känner jag, fan också. *:DDDDDD jag måste ha tourettes eller nånting för jag svär förjävligt mycket :P men det är lugnt :D ingen bryr sig förutom... ingen! :D jävla onödigt att det skulle snöa igår så det är fucking slask överallt:@@@@@@@ jaja. humörsvängningar :D hannah sminkar sig lååångsamt -...........- men snygg som fan blir hon :DD jag vill inte ha fler jävla intagningsprov mer, man blir ju bara skitstressad -.- blir ju sjukt ledsen om jag inte kommer in på nåt gymnasium, så måste jag gå på nåt jättedåligt och bara dö :( tycker det kan bli vår på riktigt nu och SLUTA FUCKING SNÖA! damp. så jävla kallt och fult och äckligt och blött och bajs. satans sperma är vad det är.

nu är hon typ klar så jag säger hejdå nu. blev ju inte världens roligaste inlägg men ändå. bara för att du inte kan spela piano.


gammal jättesöt bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0