Jahapp, så nu har man blogg :D

Tja. Jag och Hannah bestämde oss för att börja blogga tillsammans, mest för att lägga upp massa coola bilder tihi. Och nu när designen är någolunda, så äre bara att köra :D
Orkar inte göra värsta presentationen av mig själv, men det får ni leva med. Såhär ser jag ut iaf typ:



YEY, happyface!

Så, vad händer idag då? Audition till Kulturama Gymnasium, sedan åka till skolan för att göra svenska nationella, sen hem och kötta med no plugg till nationella. Läste ett gammalt prov, shit vad svårt det va, iiiiiig.
Här kommer lite bilder från förra veckan:

Jag & sötnosen

Tuffingen själv :)



Vet att du Hannah ville ladda upp ALLA (som du ska!!!) de här bilderna själv, men jag var tvungen att lägga upp den här (a)

TJARÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0