Glass

TJA, Tuva här. Sitter hemma hos Viktor, är barnvakt för Simon medans Vickebooi tränar. Har käkat glass med Anna, Jonte & Hannah lite snabbt sen gick jag och Anna hem och kollade på tv och såg nästan världens fulaste tjej :D
I förregår blåste vi Fredrik för att han fyllde år och det gick jävligt fantastiskt bra. Askul vare :D Sen fick vi tårta som Affe hade bakat, tihi.
Igår hade jag audition på Stockholms Estetiska, det gick awesome. Hörde att det gick jättebra för Jolle & Jonte oxå, fan va nice! :D
Bilder från när vi fira Fredrik och lite annat skoj kommer senare, när jag är hemma. Så länge får det duga med dom här jäättecoola bilderna, från förra skolavslutningen. Fan vad jag längtar till nästa, fast nej ändå inte. Kommer typ gråta, ingen mer skola med Hannah & Anna...




HAHA, FAN. Det går inte att ladda upp nån jävla skit bild förutom den här på Calle? Antar att det är för att han är lite snyggare, finare och bättre än oss andra medelklass människor. Men som sagt, mer bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0