Don't worry be happy

Tja, Tuvalisa hära. Idag har man ju då varit i skolan och det var massa tyskar där höhö. Och massa jävligt söta små engelska pojkar, misstolk men aa... Fick ju då reda på idag att jag hade alla rätt på spanska nationella del 1 och bara ett fel på del 2, *stolt. Efter skolan åkte jag, Anna & Hannah hem till Anna och jag och Anna fixa en stång. Sen kom Jonte & Viktor och nu är jag hemma hos Viktor, vi har precis lagat mat och nu ska vi kolla på OZ. Han har redan sett alla avsnitt men jag är jobbig och tvningar honom se dom gamla med mig, tihihi. Han e så jävla söt btw. Sen ska vi möta upp alla och tjajlalalagfhjkl,. PUSS & KRAM


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0