Äsch, fuck it.

FAN VA BRA DU E HANNAH! :DDDD

Så, vad har jag gjort då? Igår hade jag audition för kulturama som gick awesome. Efter skolan så åkte jag hem och kollade på Family Guy med Dannyboy, fyfan vad roligt det är. Helt jävla stört random. :D

Idag har vi varit på cosmonova, höhö alla sov typ förutom jag, har varit jävligt pigg idag asså :D FÖR DET ÄR VÅR :D Btw, hur fan kan någonting heta "pigg"?
Efter skulan var jag ett tag med Viktor, Hannah, Anna & Jontish. Sen har jag dansat hela kvällen. Inte pluggat ett skit! Jag försökte lite igår, men det gick inge bra... Fick skäll av min lärare för jag hade pluggat, han sa åt oss att gå på bio eller nånting ist. Haha, man måste älska honom.


Hannah för nån vecka sen. Lika cool som alltid.


Samma dag som förra bilden, söta Månsi


Gulle Jolle


Serious face :D


Porr


No...


Family Guy tajm :D

PUSSAR FRÅN TUVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0