keep going

HEJ! Tuva här :) Idag så har det varit en rätt lugn dag, förutom att jag mått illa och så hade vi fys tester på idrotten. Fan va bra man är *host.
Nyss har jag & Viktor kollat på Thelma and Louise, så stört bra film, men Viktor hann inte se hela för han skulle träna -.- Menmen.
Imorn är det fredag, IGEN. Fan det är helt sjukt hur fort veckorna går. Det är lixom så att man bara "jahapp fredag imorn igen då...". Det är så bra att man inte orkar. Venne vad som händer imorn, bara att jag har dans men efter den hittas det väl på nått kul :D
Nu är det ju så bra väder ute att man nästan får sommarkänsla, haha kanske inte riktigt men när blommorna och löven på träden börjar komma fram så :)
Random bilder som jag inte lagt upp


<3 (Nej fan dig, kom inte ens och tänk tanken. MIN)


Är man snygg så är man


Millie & Blicken


Igen. Visst är han söt? :)

Sommarjobb på g, härligt. Btw, alla rätt på matteprovet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0