i'm ridin' on a dolphin, doin flips n' shit

TJAAAAAAAAAAAA
nu är det jonte här som skriver ett inlägg, för hannah orkar inte för tuva har inte gjort på över en vecka, så då tar jag över :D zup? ska dra och lyssna på dessäkrejted snart, ska bli fetnajs 8=) oj råkade skriva den där, jaja behåller den. den här är finare /:=( jaja bullshit. så jävla skönt med påsklov, slippa skolan en vecka, och sen är det ju valborg och sen maj och sen är skiten SLUT! inget mer Västbergaskolan AB med alla älskade lärare<33333
rätttråkigt ända :( fast? jaja. gymnasiet kommer bli bra. hoppas jag.
nu har hannah lockigt hår, hon är sjukt snygg i det :DDD
i övermorn åker jag och hannah till öland, ska bli så jävla grymt, speciellt nu när det ska bli så jävla varmt :D åh det är så grymt mysigt där, bara bäst.
joråsåatteh,
nu har jag inte så jävla mycket mer att säga...'
HEJDÅ :)))))))))))

har ingen bild att lägga in heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0