Bilder från senaste veckorna

















Så. Vad har gjort de senaste veckorna? Jag har klippt mig, som ni ser på sista bilden. Skolan är snart slut för det är PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOV! Härligt som fan.
I fredags så var jag på Tim, Affe, Fredrik & Marcos spelning och dom var jävligt coola. Tog inga bilder men det gjorde Hannah & Olivia så dom kommer säkert upp senare. Efter det drog jag & Viktor med till Tanto med Tim, Niklas. Där mötte vi Frida, Julia & hennes kompis. Sov hos Viktor. Sedan på lördagen var jag på påsklunch med min släkt, mysigt! På kvällen så var jag på fotbollsplan och sedan hem till Viktor, och jaa haha... Igår så var jag & Viktor barnvakt till Signe, pappas gudbarn. Jävligt söt. Bilder kommer sen. Efter det hade jag street och sedan sov jag hos Viktor, igen haha. Vi kollade på 22 bullets och chilla gaaalet. Idag har vi varit barnvakt till min granne på 5 månader, så sjukt söt så att man dör. Nu sitter jag här och ska snart äta middag. Måste vara hemma ikväll för att imorn bitti ska vi till värmland. Ska bli jävligt mysigt :D Men Viktor är på bajen match nu så han kommer sent ikväll. Fyfan vad tråkigt inlägg men aja... PUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0